12 Eylül 2014 Cuma

Music Makes Me High~~

Size birkaç şarkı önermeye geldim.
Genellikle postların sonuna şarkı ekliyordum ama son yazılara nedense hiç şarkı koymamışım. 
Şimdi önereceğim şarkılar, geçtiğimiz üç ay içinde çıkan, pek de popüler olmayan şarkılardır.

Rex.D - Ordinary Love feat. Sanchez


Bu şarkı nasıl popüler değil, anlamıyorum. Çok güzel, çok dinlenesi, çok da catchy -en azından beni yakaladı :P-.

HIGH4, Lim Kim - A Little Close 


Bu 'popüler değil' sınıfına pek girmiyor sanırım ama Twitter timeline'ımda hiç konuşulduklarını görmedim. Lim Kim, bir yıldan fazla süredir hayranlıkla takip ettiğim bayan solo. HIGH4 ise IU ile çıkışını yapan çok mu çok süper oğlan grubu. Tanıyın efenim, seveceksiniz.

Not not not not not not not not haeyo but hae~~~


Ra.D - As Always


Bu şarkı çoook güzel. Her şeyiyle çok güzel. Klibi bile harika yahu :')


JJCC - Bing Bing Bing



Birçoğunuzun bildiği üzere JJCC, Jackie Chan'in çıkardığı grup. Bu şarkıları bana eski k-pop şarkılarını anımsatıyor, dolayısıyla hoşuma gidiyor.


Bu yazın şarkılarından aklıma gelenler şimdilik bunlar. Bunlar diyorsam sadece bunlar olarak anlaşılmasın. Tabii ki Eyes, Nose, Lips; Good Luck falan dinledim çokça. Şimdi de Super Junior albümü dinliyorum mesela. Ama popülerleri önermeye gerek yok sanırım :)

Aa unutmadan, Jay'i destekleyin olur mu? Yeni albüm çıktı geçenlerde ve şarkılar çok güzel. 
Dinlememiş olanlar için So Good'u şöyle bırakayım:



Yine bu yaz yayınlanmış olan ballad tarzı parça, The Promise:




Benden bu kadar kıymetli okuyucular. Esen kalın :')

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder