27 Temmuz 2015 Pazartesi

Takip Ettiğim Güncel Diziler vol.1-Mask


Sanırım şu sıralar en popüler dizi Mask. Gerek yüksek reytingleri gerek bağlayıcı konusu gerekse çoook ünlü kadrosu sebebiyle birçok kişi bu diziyi takip ediyor. Ben de bu diziyi izliyorum. Aslında karakterime hiç uygun değil, yoğun bir şekilde entrika var dizide, çok sahnede de sıkılıyorum ama garip bir şekilde izlemeden edemiyorum. Kolaylıkla bir diziyi yarım bırakabilen ben, bu diziyi bırakmadım, bitireceğim de bu gidişle.


Konusu hakkında kısa bir bilgi vermek gerekirse, Byun Ji Sook (Soo Ae), babasının borçları sebebiyle zor bir dönemden geçmektedir. Seo Eun Ha isimli, Ji Sook'un ne ikizi ne de akrabası olan bir kadın tıpkı Ji Sook gibi görünmektedir yani onun görsel ikizidir. Bir inanca göre görsel ikizlerden hangisi diğerini önce görürse o, önce ölecektir. Ve bu makus talihe sahip olan kişi Seo Eun Ha'dır. 
İşlerin kendisi için gittikçe kötüye gitmesi ve zalim, intikam düşkünü bir eniştenin planları sayesinde Byun Ji Sook, Seo Eun Ha'nın yerine geçer ve onun ölmeseydi evlenmek zorunda olduğu SJ Grup'un varisi Choi Min Woo(Ju Ji Hoon) ile evlenir. 


Enişte çoğunuzun 'Vampir Savcı' olarak tanıdığı Yeon Jeong Hoon. İlk başlarda adamı boğup atmak istiyordum ama bir süredir kendisine gizli bir hayranlık güdüyorum -sanırım giz kalktı ortadan-.

(Genelde böyle bakıyor)

(Ya da böyle)

(çoğunlukla böyle takılıyordu, psikopat yanı baskın)

Sanırım kendisine ilgim adamakıllı ağlamasını gördükten sonra başladı, ağlamasını yani insan yanını. Diziye başlarken temel sebep Ju Ji Hoon'du ama şimdi kendisiyle ilgilenmiyorum bile :D


Bu arkadaşın bir de karısı var ki kendisi Min Woo'nun ablası olur. Babaları bir, anneleri farklı kardeşler. Yalan dolan, oyun düzende birbiriyle yarışan bu iki eşten aslında daha masum olanı Choi Mi Yeon(Yu In Young). Çünkü o kadının mazereti daha geçerli, o yaptıklarını kocasını çok sevdiği, ondan ayrılmaktan korktuğu için yapıyor.

(hepimize karşim)

Bu sahne efsoydu ya, çok güldüm. Güya selca yapıyorlar :D Suk Hoon-shiiii

(Screen Shot'ım reel :D)

(asdfghjklkjhgfdghjkjhg)

Aa, unutmadan bir de Hoya var dizide. Yan rollerden, Ji Sook'un kardeşini oynuyor.


Dizi bitmeye yaklaştı. Dolayısıyla başrol çiftin vıcık vıcık sahneleri arttı. Bu da beni diziden soğutuyor. Neyse ki Suk Hoon-shi hiç boş durmuyor. Belki biraz da bu yüzden seviyorum onu :D


İzlemediğim dört bölüm kaldı ama yine de diziyle ilgili kesin kanaatimi belirteceğim, izleyin vakit kaybetmeden. Çünkü dizinin muhabbetini yapmak çok zevkli oluyor. Üstünde oturulup sohbet edilecek dizi. Birkaç kişi sözleşip izlerseniz daha zevkli olur anlayacağınız. 

Size bir adet tatlış Suk Hoon-shi ile veda ediyorum, diğer yazıda görüşmek üzere. Esen kalın ^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder